dimarts, 1 de febrer del 2011

Jo Re-utilitzo

Per festes vaig comprar aquests paraigües de xocolata amb el mànec de la Hello Kitty per posar al calendari d'advent...
Els nens, malauradament, no sempre son tan endressats com voldria... i sobint trobo un got buit aquí, un bol amb peles de mandarina allà... El cas es que vaig acabar arreplegant el palet i l'embolcall d'algún d'aquests paraigües.
Mentre dubtaba sobre a quina brossa havien d'anar vaig pensar que era una llàstima amb lo bufons que eren, així que vaig rentar-los i els vaig desar al calaix dels malsendressos de la cuina. Potser la Carla voldria jugar amb ells i ... Tachaaan ... hem va venir al cap que serien ideals per a fer uns Pics per a cupcakes o minisandvitxos.
Nomès cal tallar l'exprem inferior per obtenir de manera fàcil i econòmica uns pics de la gateta que ha tornat amb més enbranzida que mai. Hihihi ara el Gerard sap que si menja alguna d'aquestes llaminadures o llepolies ha de guardar-me el palet i llençar el paper a la brossa :O)

Reutilitzar els palets dels paraigües de xocolata de la Hello Kitty (el Mickey Mouse o altres) per fer pics per a cupcakes i minisandvitxos és una bona manera de donar un nou ús a aquest boci de plàstic.

3 comentaris:

  1. ¡Muy buena esta Mima, muy buena!

    Laura

    ResponElimina
  2. M'agrada el suggeriment.
    Si no et sap greu pots dirme de que és el frosting dels cupcakes?

    ResponElimina
  3. Acabo de descubrir este blog y debo decir que me parece fantastico.
    Felicidades y gracias por compartir tus ideas.
    Mercedes

    ResponElimina

Els teus comentaris i/o suggeriments són més que benvinguts.
Gràcies per passar per aquí