divendres, 3 de juny del 2011

Capses Chic

Ahir vaig passar pel Centre Comercial i a CASA vaig trobar unes capses de metall decorades amb Cupcakes mooolt mones :O) Perfectes per usar com a embolcall i regalar dolços fets a casa a molt bon preu. Hi havia tres mides: la gran 2.99€, la mitjana 2.50€ i la petita 1.99.
Ara que comença l'època de fer conserves també m'ha semblat interessant el pack de teles per decorar els pots de vidre 'les quattro stagioni' per 2.59€.
També hi havia blondes de plàstic de colors(no les he comprat perque ja tinc les d' IKEA) i una colecció 'Party' de colors divertits ideal per alguna festa infantil o per Sant Joan. Els pinchitos estaven esgotats, ho tornaré a probar un altre dia. 

Bon cap de setmana

5 comentaris:

  1. ¡Siempre me sorprendes! trabajo, casa, niños, marido, gato, y jardín. Niña ¿que no harías si tuvieses tiempo?

    ResponElimina
  2. Y Hobbies, en la lista faltan los hobbies.

    Por cierto soy Lauri

    ResponElimina
  3. Gràcies per la recomanació
    Marta

    ResponElimina
  4. com sempre, m'encanta! LLàstima que avui he passat per davant d'un "casa" i no he entrat :(
    moníssim! ptons
    Susana

    ResponElimina
  5. Jajajaja Laura parafraseando a Rubén Dario descaradamente afirmo: 'tiempo, divino tesoro'

    Marta, gràcies a tu per la visita :O)

    Petonarros Susana !

    ResponElimina

Els teus comentaris i/o suggeriments són més que benvinguts.
Gràcies per passar per aquí