dilluns, 3 d’octubre del 2011

Ganga a bon preu

A IKEA vaig comprar el pack de motllos Bullar (resmotlable + pie = 4.99€) De fet vaig comprar-ne dos, és a dir 2+2 per 10€. No les tenia totes amb mi. Em feia una mica de respecte la qualitat tenint en compte el preu... però de debó que els recomano!!!  
Nomès veure'l vaig enamorar-me del desmotllable de 20cm de diàmetre. Era simplement perfecte!!! Perfecte per poder coure dos pastissos alhora a la mateixa safata de forn, perfecte per dividir la massa d'un pastís i aconseguir que pugi al màxim el seu potencial, perfecte per fer el pastís superior d'un de dues plantes, perfecte per fer pastissos i apilar-los... 
Vaig fer servir un esprai desenmotllant (el de Dübör) i he de confessar que és realment impressionant! Funciona a les mil maravelles. no m'ho pensava pas i de ben segur que a partir d'ara no sabré viure sense tenir-ne un. Si en teniu oportunitat compreu-vos-en perque realment paga la pena.   

2 comentaris:

  1. És veritat que els motlles barats fan una mica de por, a vegades donen molt mal resultat. M'apunto que aquests de Ikea van bé, que 10€ és realment una ganga!

    ResponElimina
  2. Sip. De moment els he fet servir un parell de cops i perfecte! Petons bonica i gràcies per la visita :O)

    ResponElimina

Els teus comentaris i/o suggeriments són més que benvinguts.
Gràcies per passar per aquí