dijous, 15 de desembre del 2011

Bojeria Nadalenca

YEAP !!! Molt contenta d'haver trobat aquestes piruletes...

... aquestes fades Que s'han fet molt amigues dels cuiners follet de l'any passat (aquí) ...
... i aquets penjolls de llaminadures al Garden la Noguera!!!
Mon Dieu, que fàcil és fer-me feliç :O)
Al Leroy Merlyn, a més, vaig comprar aquestes cascades de boletes i els ninots de feltre per al calendari d'advent dels nen. Una cucada.
A més quina il·lu, quina il·lu, quina il·lu vaig tenir en baixar els guarniments de Nadal !!! I és que, al gener, vaig comprar aquesta parella de Nutcrackers i m'he n'havia oblidat ...


Són tant brillants, tant dolços i tant monus que m'en-can-ten !!!
Ejem, la foto no els fa justícia ni de bon troç. Que ho sapigueu
Feliços preparatius !

2 comentaris:

  1. xD ¡Que cosas más bonitas!
    Espe

    ResponElimina
  2. Ohooooo !
    Com diu la Espe una presiositat tot.

    Marga
    Per cert, M'agrada molt el teu bloc

    ResponElimina

Els teus comentaris i/o suggeriments són més que benvinguts.
Gràcies per passar per aquí